برگزاری کلاس‌های جبرانی دانشگاه تهران به‌صورت برخط

برگزاری کلاس‌های جبرانی دانشگاه تهران به‌صورت برخط معاونت آموزشی دانشگاه تهران اعلام کرد کلاس‌های هفته (از 20 الی 24 دی) را به‌صورت برخط برگزار خواهد کرد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۲۰ دی ۱۴۰۴ - 2026 January 10
کد خبر: ۲۹۹۰۱۲

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، معاونت آموزشی دانشگاه تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اعضای هیأت علمی می‌توانند کلاس‌های هفته جبرانی (از 20 الی 24 دی ماه جاری) را به صورت برخط (online) برگزار نمایند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: امتحانات پایانی نیمسال به‌صورت حضوری و مطابق با برنامه زمان‌بندی اعلام‌شده از سوی دانشگاه برگزار خواهد شد./تسنیم

کلمات کلیدی: دانشگاه تهران
ارسال نظر
captcha
تحلیل های برگزیده
پرطرفدارترین اخبار